Vilkår og Handelsbetingelser

Betingelser

Virksomheden

Mille Rubow Jewelry
Kattesund 17, st. th.
8700 Horsens
CVR: 34 26 48 05
Tlf: 27 41 67 11
Mail: kontakt@millerubow.dk

Betaling

Mille Rubow Jewelry modtager betaling med MobilePay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusiv moms.

Mille Rubow Jewelry bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Told

Handler du unden for EU, risikerer du at din ordrer bliver pålagt told, dette er på eget ansvar. 

Gavekort

Har du modtaget et gavekort, er dette gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen. Et gavekort til Mille Rubow er et ihændehaverbevis, hvilket betyder, at mister man det, kan det ikke erstattes. Samtidig er det altid den person, som er i besiddelse af gavekortet, der ligeledes vil kunne indløse det. Gavekort ombyttes ikke til kontanter.

Levering

Dit nye smykke/r afsendes efter 1-4 hverdage. Da alle smykker er håndlavet af Mille Rubow, kan der i visse tilfælde opstå en længere levering. Du får besked, hvis det er tilfældet.

POSTNORD BREV: 

Din bestilling sendes med brev. Dette tager 5-10 hverdage om at nå frem.

QUICK-BREV: 

Din bestilling sendes med Quickbrev. Denne forsendelsesform er med dag-til-dag levering. 

POSTNORD PAKKE: 

Din bestilling sendes som pakke med Track&Trace nummer. Denne forsendelsesform er med dag-til-dag levering og du kan følge din pakke. Når pakke er leveret på det posthus du har angivet ved bestilling, modtager du en mail/SMS.

DAO: 

Din bestilling sendes DAO og leveres til den DAO pakkeshop du har angivet under bestillingen. Når pakke er leveret i pakkeshoppen, modtager du en mail/SMS. Denne forsendelsesform er 2-4 dage undervejs.

Alle bestillinger sendes med PostNord eller DAO. Du kan vælge om din bestilling skal sendes med brev (uden Track&Trace nummer) eller som pakke (med Track&Trace nummer). Ønsker du at følge din pakke, anbefales du, at vælge forsendelse med pakke. Forsendelse med pakke er med forsikring og Mille Rubow Jewelry erstatter derved mistede pakker. Bestillinger sendt unden Track&Trace sendes på kundes eget ansvar. 

Mille Rubow Jewelry er ikke ansvarlige for forkert adresse, intet navn på postkassen og forsinkelser.

Uafhentede pakker

Pakker der ikke afhentes inden for 7/14 dage i pakkeshops sendes automatisk retur til Mille Rubow Jewelry.
Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekspeditionsgebyr på 100 DKK for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.
Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten, hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Vi kræver dokumentation for den pågældende vare.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert behandling af produktet samt brugsslid.
Mille Rubow Jewelry vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved reklamation kontaktes Mille Rubow Jewelry på kontakt@millerubow.dk.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Vær opmærksom på, at dette kan være ændret i forbindelse med helligdage og jul.

Ved køb af julegaver er byttefristen forlænget indtil d. 15. januar.
Vær dog opmærksom på at dette er byttefristen, hvilke vil sige, at du kan bytte varen til en anden vare, eller modtage et tilgodebevis.
Det er derfor ikke muligt at få pengene retur efter mere end 14 dage.

Smykkeæsken skal også sendes retur såfremt der ikke er pakket flere smykker i en æske.
Dvs. at hvis du har modtaget flere smykker i én æske, men kun returnerer en del af dem, skal æsken ikke sendes retur.
Hvis du har modtaget ét smykke og én æske, skal det hele sendes retur. Sker det ikke, fratrækkes 10 DKK fra refunderingen.


Varens stand, når du sender den retur.
Varen skal returneres i ubrugt tilstand. Hvis varen vurderes til at være brugt, får du kun en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Når varen er modtaget hos os, overføres pengene tilbage til det betalingskort, købet er foretaget på.
Vær opmærksom på, at det kan tage op til 14 bankdage, før pengene kan ses på kontoen.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller uden omdeling.

Ombytning

Det er muligt hos Mille Rubow Jewelry at ombytte til en anden størrelse, farve eller helt ny varer 1 gang.
Er der en prisdifference vil denne blive opkrævet, eller restbeløbet tilbagebetalt.

Hvis du ønsker at ombytte en varer, kontakt Mille Rubow på kontakt@millerubow.dk.

Rabatkoder

Det er ikke muligt at benytte rabatkoder på varer, som allerede er nedsat. 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Mille Rubow Jewelry
Kattesund 17, st. th.
8700 Horsens
Mail: kontakt@millerubow.dk

Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@millerubow.dk

Shopping cart

0
image/svg+xml

Ingen produkter i kurven.

Continue Shopping